HPE předefinovalo přínos servisních služeb. Z přežitého „opravte můj hardware“ se posouvá na moderní „pojďme dostat z mého HPE produktu to nejlepší“.
HPE Pointnext Tech Care přináší uživatelům zcela nový rozměr v chápání servisní služby. Pouhá oprava nebo výměna zařízení se stává minulostí. Nyní dostávají uživatelé HPE produktů mnohem více. Tech Care nahrazuje stávající Foundation Care a Proactive Care služby. Ponechává si v sobě to nejlepší z obou. Navíc k tomu přidává nadstavbu ve formě automatizovaného proaktivního dohledu a personalisovaných doporučení. Tím pádem zajistí, aby konkrétní zařízení bylo provozováno co nejefektivněji, v optimálním nastavení a s minimem výpadků. Uživatelskou zkušenost s HPE produkty k tomu všemu vylepšuje možnost online komunikovat s HPE experty a využívat kompletní vědomostní databázi.
Tech Care servisní úrovně
Tech Care je možné zakoupit v délce trvání od 3 do 5 let. Jsou k dispozici hned tři technické úrovně: critical, essential a basic. Bude možné je také doplnit o službu ponechání si vadných disků - Defective Media Retention (DMR) nebo ponechání si vadných komponent - Comprehensive Defective Media Retention (CDMR).
- Critical: reakce na incident do 15-ti minut a dokončení opravy hardwaru do 6-ti hodin (CTR).
- Essential: reakce na incident do 15-ti minut a zahájení opravy hardwaru on-site do 4 hodin (24x7).
- Basic: reakce na incident do 2 hodin v pracovní době a zahájení opravy hardwaru on-site následující pracovní den (NBD).
V rámci Tech Care služby získá uživatel kromě klasické reaktivní podpory také:
- Průběžnou péči o zařízení.
- Technické poradentství od HPE expertů.
- Přístup k rozsáhlému znalostnímu know-how.
Reaktivní část služby zahrnuje:
- Vzdálenou diagnostiku problému.
- Výměnu vadných dílů a potřebného materiálu, včetně případného on-site zásahu.
- Přístup k aktuálním verzím firmware, software a dokumentace.
- Collaborative support – podpora softwaru třetích stran.
Průběžná péče je postavená na platformě InfoSight, která poskytuje mimo jiné:
- InfoSight portál s přehledným zobrazením klíčových informací.
- Podporu a doporučení pro optimální instalaci a nastavení zařízení.
- Průběžný dohled, pravidelné analýzy a návrhy optimalizace provozovaného zařízení.
- Automatické logování incidentů.
Technické poradentství umožňuje propojit uživatele přímo s HPE experty.
- Asistence HPE expertů při řešení problémů.
- Přístup k expertnímu týmu a možnost komunikace s HPE specialisty na konkrétní produkt.
- Pomoc s připojením, nastavením a používáním InfoSight.
V rámci Tech Care dostává uživatel přístup do znalostní databáze.
- Přehled způsobů řešení známých a obvyklých problémů.
- Moderované uživatelské fórum.
- Online chat s HPE experty.
- Videa technických tipů “Jak udělat”.
Harmonogram uvádění Tech Care služeb je následující:
Duben 2021 - HPE ProLiant DL Gen10 and DL Gen10 Plus
Květen 2021 - HPE Primera
Červen 2021 – zbývající HPE produkty
Více informací: https://www.hpe.com/us/en/services/tech-care.html