HPE Tech Care přináší revoluci v chápání servisní služby.

Domů >> Aktuality >> HPE Tech Care přináší revoluci v chápání servisní služby.

HPE předefinovalo přínos servisních služeb. Z přežitého „opravte můj hardware“ se posouvá na moderní „pojďme dostat z mého HPE produktu to nejlepší“.

HPE Pointnext Tech Care přináší uživatelům zcela nový rozměr v chápání servisní služby. Pouhá oprava nebo výměna zařízení se stává minulostí. Nyní dostávají uživatelé HPE produktů mnohem více. Tech Care nahrazuje stávající Foundation Care a Proactive Care služby. Ponechává si v sobě to nejlepší z obou. Navíc k tomu přidává nadstavbu ve formě automatizovaného proaktivního dohledu a personalisovaných doporučení. Tím pádem zajistí, aby konkrétní zařízení bylo provozováno co nejefektivněji, v optimálním nastavení a s minimem výpadků. Uživatelskou zkušenost s HPE produkty k tomu všemu vylepšuje možnost online komunikovat s HPE experty a využívat kompletní vědomostní databázi.

Tech Care servisní úrovně

Tech Care je možné zakoupit v délce trvání od 3 do 5 let. Jsou k dispozici hned tři technické úrovně: critical, essential a basic. Bude možné je také doplnit o službu ponechání si vadných disků - Defective Media Retention (DMR) nebo ponechání si vadných komponent - Comprehensive Defective Media Retention (CDMR).

  • Critical: reakce na incident do 15-ti minut a dokončení opravy hardwaru do 6-ti hodin (CTR).
  • Essential: reakce na incident do 15-ti minut a zahájení opravy hardwaru on-site do 4 hodin (24x7).
  • Basic: reakce na incident do 2 hodin v pracovní době a zahájení opravy hardwaru on-site následující pracovní den (NBD).

V rámci Tech Care služby získá uživatel kromě klasické reaktivní podpory také:

  • Průběžnou péči o zařízení.
  • Technické poradentství od HPE expertů.
  • Přístup k rozsáhlému znalostnímu know-how.

Reaktivní část služby zahrnuje:

  • Vzdálenou diagnostiku problému.
  • Výměnu vadných dílů a potřebného materiálu, včetně případného on-site zásahu.
  • Přístup k aktuálním verzím firmware, software a dokumentace.
  • Collaborative support – podpora softwaru třetích stran.

Průběžná péče je postavená na platformě InfoSight, která poskytuje mimo jiné:

  • InfoSight portál s přehledným zobrazením klíčových informací.
  • Podporu a doporučení pro optimální instalaci a nastavení zařízení.
  • Průběžný dohled, pravidelné analýzy a návrhy optimalizace provozovaného zařízení.
  • Automatické logování incidentů.

Technické poradentství umožňuje propojit uživatele přímo s HPE experty.

  • Asistence HPE expertů při řešení problémů.
  • Přístup k expertnímu týmu a možnost komunikace s HPE specialisty na konkrétní produkt.
  • Pomoc s připojením, nastavením a používáním InfoSight.

V rámci Tech Care dostává uživatel přístup do znalostní databáze.

  • Přehled způsobů řešení známých a obvyklých problémů.
  • Moderované uživatelské fórum.
  • Online chat s HPE experty.
  • Videa technických tipů “Jak udělat”.

Harmonogram uvádění Tech Care služeb je následující:

Duben 2021 - HPE ProLiant DL Gen10 and DL Gen10 Plus

Květen 2021 - HPE Primera

Červen 2021 – zbývající HPE produkty

 

Více informací: https://www.hpe.com/us/en/services/tech-care.html