Volné pozice

Domů >> Volné pozice

 

Business Development Manager pro SMB

Obsazujeme obchodní pozici Business Development Managera, tj. pozici jejíž primárním úkolem je identifikace a rozvoj obchodních příležitostí. Hledáme stratéga, který sám bude aktivní na trhu.

Naše společnost dlouhodobě pracuje na velkých projektech s širokou sítí partnerů, na druhou stranou je zde velký potenciál rozvoje spolupráce s menšími partnery, jimž jsme připraveni poskytnout dostatečnou podporu napříč celým produktovým portfoliem DNS a.s., či celé skupiny Ed Group.

Co očekáváme od této role:

  • Příprava obchodního plánu, tj. vytipování portfolia partnerů, s kterými začneme spolupráci budovat, případně obnova spolupráce s partnery, kteří již v minulosti našich služeb využili
  • Realizace tohoto plánu, tj. aktivní účast v podobě budování této partnerské sítě a zvyšování naší obchodní síly
  • Otevřenost novým trendům jako je přesun obchodů do digitálního prostředí
  • Akvizice nových obchodních partnerů a možnosti rozšíření nabízeného produktového portfolia produktů
  • Tvorba marketingové strategie a její realizace ve spolupráci s marketingovým týmem
  • Vedení menšího týmu account managerů a to primárně ve smyslu definování a naplňování obchodního plánu
  • Naplnění obchodních výsledků, tj. splnění plánovaného obratu a marže, rozšíření sítě nových/obnovených partnerů

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme:

  • Silný obchodní smysl a odbornost v oblasti ICT prodeje
  • Strategické myšlení a schopnost budovat vztahy s B2B partnery
  • Schopnost vidět obchodní příležitost, zhodnotit potřeby a navrhnout strategii
  • Zájem o technologické trendy, reprezentativní vystupování, jistotu ve vyjednávacích dovednostech
  • Komunikační dovednosti, týmová práce, schopnost motivovat druhé
  • Prokázaná schopnost řídit proces prodeje od plánu až po uzavření
  • Zkušenost s používáním CRM
  • Úroveň angličtiny, která umožní vést obchodní jednání

Co můžeme nabídnout:

  • Samostatnou a strategicky významnou pozici
  •  Stabilní prostředí s velkou orientací na rozvoj a inovace
  • Přátelskou atmosféru, která je založena na dlouhodobých vztazích jak směr k zákazníkům, tak i k zaměstnancům
  • Benefity jako např. volno navíc, příspěvek na penzijní připojištění, multisport kartu, benefitní kartu či příspěvek na stravování
  • Služební vůz

 

Account Manager B2B

Hledáme nového člena velmi úspěšného obchodního týmu naší divize DELL. Jedná se o velmi komplexní a kvalifikovaný tým, který v tuto chvíli pokrývá veškeré oblasti ať již z oblasti pre-sales aktivit, obchodní spolupráce, poradenství, konzultace a implementace či marketingových služeb. Celý tým věnuje veškeré úsilí k zajištění kompletních dodávek produktů a řešení z oblasti serverů, datových úložišť, řešení pro ochranu dat či síťových technologií. Naším cílem je budovat a podporovat síť obchodních partnerů, která dlouhodobě, kvalitně a komplexně obsluhuje cílový trh koncových zákazníků.

Nový člen týmu může přispět:

  • Spoluprací s ostatními obchodníky a technickými kolegy na řešení obchodních případů, pomocí při vytváření dokumentace a obchodních nabídek pro výběrová řízení
  • Spoluprací s výrobcem, komunikací s obchodními i procesními týmy výrobce v ČR i zahraničí
  • Může vést aktivní kontakt s obchodními partnery s cílem navázání spolupráce, případně jejího prohloubení
  • Pravidelným podávání informací o aktuální nabídce služeb, zjišťování potřeb zákazníků
  • Organizací a vedením školení, seminářů a workshopů

Co je potřeba pro danou pozici splňovat:

  • Zájem a zapálení o obchod v IT
  • Základní znalosti v oblasti IT infrastruktury
  • Schopnost navazovat a udržovat obchodní vztahy
  • Přirozený přístup k dalšímu sebevzdělávání
  • Proaktivita, vysoká míra spolehlivosti a zodpovědnosti
  • Úroveň AJ, která umožní komunikaci s vendorem

 

Asistentka vedení společnosti

Čtyřčlenný tým vedení společnosti hledá vhodného kandidáta na pozici Asistent/Asistentka, jehož přednosti jsou převážně spolehlivost, pečlivost a nadhled. Hledáme člověka, který dokáže podporovat různorodý tým nejvyššího managementu s rozumnou dávkou asertivity a diplomacie. Zapadne k nám týmový hráč, který však dokáže pracovat zcela samostatně.

Podpora vedení společnosti je u nás postavena na těchto činnostech:

  • Agenda správy veškerých smluv
    • kompletace a předkládání smluv k podpisu, obecná znalost náležitostí a zajištění dodržovaní procesu předkládání smluv
    • Archivace smluv
  • Podílení se na přípravě porad managementu a vedení zápisu z jednání
  • Řízení „To Do Listu“ z porad managementu
  • Příprava, realizace a organizace výjezdních zasedání managementu
  • Administrativní podpora dílčích projektů z oblasti office managementu, právní oblasti či provozně-projektového managementu
  • Organizačně administrativní podpora napříč celou skupinou eD Group

Co očekáváme od Vás:

  • Pečlivost, vytrvalost a kvalitně odvedenou práci, ideálně s úsměvem na rtech
  • Velmi dobrou uživatelskou znalost MS office
  • AJ na středně pokročilé úrovni
  • Zkušenost na podobné pozici

 

Společnost DNS a.s. je českým distributorem s přidanou hodnotou (Value Added Distributor neboli VAD). Na českém trhu působíme od roku 1997 a od roku 2018 na trhu slovenském. Za tu dobu se DNS vyvinula ve velmi úspěšnou, sebevědomou a finančně stabilní firmu s obratem přesahujícím 3 miliardy korun. Společnost DNS a. s. je členem skupiny eD group. Dodáváme řešení od významných výrobců z oblastí: bezpečnost, datová analytika, servery, datová úložiště, sítová infrastruktura či software.