Zuzana Bumbová, Senior Logistic & Project Specialist, nám prozradila, jak se v posledních letech změnilo pojetí logistiky v DNS? Do jaké míry se dotkla digitalizace, automatizace a on-line svět logistiky? A kde bere stále chuť a zapálení do práce?
Jsou to 4 roky co si se do DNS vrátila. Změnila se za tu dobu tvoje práce a pojetí logistiky v DNS? Logistika už nebyla pouze možností, jak dodat objednané zboží, ale byla vnímaná jako součást celého projektu. Neřešíme jen objednání, ale i k tomu patřící kompletní logistický servis, například projektové dodávky, instalace, stěhování. |
|
Jak se z Event Managera stane klíčový člověk projektové logistiky v IT businessu?
Už na pozici event managera/svatebního koordinátora jsem využívala všechno co jsem se v předešlých zaměstnáních naučila. Bylo potřeba naše služby prodat, připravit je a koordinovat tak, aby byly v nejvyšší možné kvalitě a dohlížet na realizaci až do chvíle, než bude hotový poslední bod plánovaného programu. Přesně takto se dívám i na logistiku v DNS. Každá část naší náplně práce na sebe navazuje, připravujeme jednotlivé body souběžně, aby do sebe vše zapadlo. Snažíme se na každý projekt dívat z celkového pohledu, což nám umožní vymyslet a naplánovat řešení do nejmenších detailů. Naši velkou oporou jsou skvělí skladníci, se svými znalostmi o dodávaném zboží a flexibilní doprava, která umí reagovat na naše požadavky obratem. Pokud se dívám na projektovou logistiku jako na celek, tak poměrně snadno vidím, která místa v našem procesu potřebujeme vylepšit, změnit, nebo přizpůsobit dnešní době. Je skvělé, že na takový požadavek umíme reagovat hned.
Všude kolem slyšíme digitalizace, automatizace, online svět … týká se to i logistiky a do jaké míry?
Samozřejmě slova jako digitalizace, automatizace, online řešení s ohledem na dnešní dobu slyšíme z každé strany a rozhodně se týkají i naší logistiky. V DNS jsme na tom pracovali už před pandemií, takže nás nezasáhla v takovém rozsahu a uměli jsme díky tomu naše fungovaní přizpůsobit.
Jedním z našich největších cílů bylo zpřístupnit online informace pro naše zákazníky. Proto jsme v minulém roce vytvořili Partnerský portál, který mohou naši zákazníci využívat pro zjištění termínů dodání, sledování zásilek, nebo stažení daňových dokladů. Práce na něm pro nás nekončí, naopak chceme ho dál rozvíjet všemi směry. S přípravou portálu šla ruku v ruce příprava automatizovaných komunikačních prostředků se zákazníky, ať to už byla jednotná forma informačních mailů k objednávkám a zásilkám nebo informace o expedici vycházející z vylepšení našeho ERP systému.
Cílem je zjednodušit práci kolegům, našim partnerům a zároveň si zachovat osobní přístup k zákazníkovi, který je pro DNS velmi důležitý.
V DNSce se asi nenajde člověk, který by tě neznal. Jsi známá pro svoji zapálenost pro věc, nasazení a tím, že s věcmi umíš pohnout. Kde bereš pořád energii a chuť do práce?
Pro mě je práce jedním z největších koníčků. Baví mě vymýšlet a stavět různá řešení v našem ERP a propojovat tím všechny naše systémy. Takže pokud je práce zábavou, mám pak chuť pracovat.
Samozřejmě když vidím, že jsou moje projekty a návrhy pro DNS prospěšné a fungují, jak mají, dodává mi to více energii pro další nápady.