HPE Tech Care servisní balíčky

19. 12. 2022Aktuality

HPE Tech Care servisní balíčky

Servisní podpora pro servery Gen11 s dobou trvání 6 nebo 7 let Uživatelé, kteří plánují nákup serveru ProLiant Gen11 si k němu tedy nově mohou pořídit servisní podporu s úrovní NBD nebo 4h 24x7 na dobu až sedmi let.

Představené servisní support packy:

TECH CARE BASIC

  • Délka podpory 3, 4, 5, 6, nebo 7 let.
  • Reakce na požadavek do dvou hodin.
  • Zahájení opravy nebo doručení servisního dílu následující pracovní den.
  • Realizace v místě provozu zařízení.
  • Možnost varianty DMR (ponechání si vadných disků).
  • Přístup k aktualizacím.
  • Přístup do databáze technických tipů a návodů.

TECH CARE ESSENTIAL

  • Délka podpory 3, 4, 5, 6, nebo 7 let.
  • Reakce na požadavek do 15-ti minut.
  • Zahájení opravy nebo doručení servisního dílu do 4 hodin 24x7.
  • Realizace v místě provozu zařízení.
  • Možnost varianty DMR (ponechání si vadných disků).
  • Přístup k aktualizacím.
  • Přístup do databáze technických tipů a návodů.

Služby jsou aktuálně dostupné pouze pro servery Gen11. Varianty pro servery Gen10+ by se měly objevit v Q2 2023. 
Pro úroveň podpory Tech Care Critical není tento support pack v nabídce. Případné požadavky na službu Critical delší než 5 let je potřeba řešit formou individuální servisní smlouvy.