Specialistka obchodního týmu

Domů >> Specialistka obchodního týmu

Specialistka obchodního týmu

Jsme distributorem s přidanou hodnotou (Value Added Distributor, neboli VAD). Naše služby pokrývají kompletní cyklus přípravy a realizace náročných IT projektů.

Hledáme vhodného kolegu, který má chuť pracovat v IT distribuci a rozvíjet se v oblasti logistiky.

 

A teď k práci neboli popis pozice:

  • kompletní agenda řešení objednávek a fakturace

  • komunikace a spolupráce s dodavateli/odběrateli

  • řešení požadavků zákazníků, reklamace apod.

  • administrativní a logistická podpora našich divizí

  • kontrola evidence skladových zásob

  • příprava podkladů pro expedici zboží

  • Jedná se o zadávání objednávek do interních systémů, které jsou v angličtině. Angličtinu budeš používat především v písemné formě.

  • V kontaktu budeš tedy s interním obchodním týmem, s dodavatelem, se zákazníkem, přepravními společnostmi, celnicí a skladem.

Pracovní doba je od pondělí do pátku cca od 9:00-17:00.

Aby náš budoucí kolega zapadl do týmu a práce ho bavila, měl by splňovat tyto požadavky:

  • 1-2 roky praxe se zpracováním dat v informačním systému (SAP, HELIOS)

  • schopnost samostatné práce, zdravého úsudku a odpovědnosti

  • analytické schopnosti, znalost Excel

  • dobré komunikační dovednosti

  • SŠ/VŠ vzdělání

  • Dobrou znalost AJ

Pokud hledáš řešení, jak to vymyslet, a ne proč to nejde, super! Ideálně jsi absolvoval/a minimálně SŠ obchodního směru, rád/a se orientuješ ve fakturách, objednávkách, baví tě zadávat data do systému, umíš dodržovat termíny a chceš být součástí dynamického týmu, tak tě to bude u nás bavit.

Měl/a bys být pečlivý/á, se zaměřením na detail a kvalitu a především zvládat napjaté dny na konci kvartálů. Každý den se budeš učit stále novým věcem. Práce není stereotypní, tak bude trvat, než si ji osvojíš. Zaškolení bude probíhat intenzivně, po ruce ti budou i později kolegyně z týmu.

A co nabízíme my?

Budou tě čekat skvělé benefity jako např. stravenky, Multisportka, týden volna na cokoli, penzijní připojištění, kurzy angličtiny, jednou za měsíc firemní snídaně, setkávání s kolegy, firemní akce a večírky, soutěže nebo štědrý příspěvek za doporučení kandidáta apod.

Kancelář najdeš ve výškové budově na Pankráci, hned u metra, budeš pracovat v menším openspace s výhledem na Pražský hrad.

Takže pokud jsi se v pozici a v naší firmě našel/našla, splňuješ zadané požadavky, pošli své CV a hlavně průvodní dopis, kde se nám představíš.