Cesta: O nás / Tiskové centrum / Tiskové zprávy / DNS představuje nové logo, firemní identitu a web


DNS představuje nové logo, firemní identitu a web

Praha, 8. ledna 2013 – Společnost DNS a.s., distributor s přidanou hodnotou, představuje po více než patnáctiletém působení na českém trhu nové firemní logo, korporátní identitu a spouští nové webové stránky www.dns.cz. Logo a veškeré grafické materiály vytvářel grafický designer Luděk Douděra, web byl v režii kreativní agentury Virklis. Veškeré přípravné práce probíhaly v průběhu loňského roku.

Novému logu DNS vévodí trojrozměrná smyčka znázorňující pružnost a velké množství řešení, které společnost nabízí. Dominantní oblouk ve smyčce odkazuje na zkušenosti firmy a vyjadřuje „doručení“ řešení k zákazníkovi. Protiváhu utvářejí litery použité pro název „dns“, které vyjadřují stabilitu, ale zároveň evokují energii a dynamiku. Logo je doplněno claimem „better way“, který představuje její velké know-how a lepší cestu, kterou DNS nabízí.

Cílem změny bylo při zachování kontinuity a jasné návaznosti na historii společnosti reflektovat její vývoj za posledních 15 let. Do nového loga se promítá další rozměr podnikání DNS, vzájemná provázanost a harmonie, se kterou společnost propojuje svět techniky a technologií s obchodními partnery a koncovými uživateli. Trojrozměrná uzavřená smyčka představuje jednotu a pevné spojení těchto tří hlavních pilířů.

„Nový claim „better way“ doprovázející nové logo vyjadřuje naši aktuální ambici. Chceme být pro naše obchodní partnery první volbou mezi konkurencí. Chceme, aby spolupráce s DNS měla významný přínos pro všechny spolupracující strany. Víme, že konkurence nespí a pracuje na trhu se svým arzenálem. Děláme vše pro to, aby naše technická i obchodní řešení představovala tu nejlepší možnost pro naše zákazníky tak, aby volba partnerství s DNS byla vždy tou lepší cestou,“ říká Petr Poláček, ředitel společnosti DNS.

Společnost DNS se během svého úspěšného, více než patnáctiletého působení na českém trhu, vyvinula ve velmi úspěšnou a sebevědomou firmu – distributora s přidanou hodnotou –  s obratem dosahujícím téměr 2 miliardy korun. Takového úspěchu firmě pomáhá dosahovat 70 zaměstnanců jejích 7 divizí – Dell, HP, nově Hitachi, Huawei, IBM, Infrastruktura a SW.

Původní logo:                                                 Nové logo:

Původní logo                                      Nové logo      

 

Pro více informací kontaktujte:

Michaela Pávková, Marketing Specialist, mpavkova@dns.cz, +420 724 222 193 

Kateřina Váchová, Marketing Specialist, kvachova@dns.cz, +420 724 222 152

Tisková zpráva je ke stažení zde: 

 


Přílohy ke stažení


DNS E-news

Aktuality

HP diskové pole MSA 1040, demo jednotka zdarma

17.04.2014

Společnost HP koncem března uvedla na trh nové diskové pole MSA 1040, které je určené zejména pro entry-level trh a kombinuje nejnovější technologie, známé z rodiny MSA, s cenově příznivými náklady.