Cesta: Aktuality / Dell sjednocuje hlášení oprav


DELL zdokonaluje nahlašování oprav

 

Standardní způsob kontaktu na Dell Technickou podporu zůstává jako dosud: 

telefonní kontakt na linku ProSupport ( 225 772 969 ),  která je k dispozici 24/7
 
nebo na linku technické podpory Basic ( 225 772 969 ) v pracovní době pro všechny typy Dell služeb a DELL produktů. 


Beze změny také zůstává možnost využití servisu od Dell partnerů zařazených v programu Dell Tech Direct (dříve DOSD) pro vyjmenované koncové zákazníky. 

Novinkou, kterou jsme pro vás připravili na základě dohody distributorů Dell (100Mega Distribution, AT Computers, DC4, SWS, DNS) se společností Datasys, je možnost využít jednotného nahlašování oprav všech klientských systémů a serverů nakoupených ze skladových zásob distributorů. V tomto případě se tím partnerům zjednodušší postup nahlašování různých klietských modelů a typů záruk na jedno kontakní číslo s nonstop dostupností (včetně víkendů) v českém jazyce. 

Pro produkty, které jsou zakoupeny na konkrétního koncového zákazníka, zůstává postup nezměněn.

Kontakní údaje na podporu Datasys - 24x7x365: 

Telefon:   225 308 649
Mobil:      778 440 533
E-mail:    helpdesk@datasys.cz
Skype:     datasys.servicedesk

Požadavky na informace při zadání opravy. 

Údaje níže jsou nezbytné zejména při zadání elektronickou cestou. V případě žádosti o poslání dílu kurýrem prosíme o poznámku v tomto smyslu (standardně kurýrem jsou od Dellu posílány uživatelsky vyměnitelné díly – HDD, DVD, adaptéry, monitory atd.) 

Service Tag: sedmi místný alfanumerický znak
Typ zařízení: např. Latitude 6400 atd.
Popis problému: např. vadný HDD, …. atd. (u AC adaptéru, LCD monitorů, baterií, e-portů  potřebujeme 20místné sériové číslo)
Kontakt: jméno, příjmení, telefon, přesná adresa, PSČ

Stručný popis jednotlivých servisních služeb 

CAR (Collect and Return): Pro vadné zařízení si přijede kurýrní služba, odveze na opravu a po opravě vrátí přibližně do 10-ti dnů zákazníkovi.
Retail  Standard Service - Collect and Return: Pro vadné zařízení si přijede kurýrní služba, odveze na opravu a po opravě vrátí přibližně do 10-ti dnů zákazníkovi.
Retail – Hardware Support. Next Business Day On-Site Service: Všechny opravy jsou prováděné servisním technikem na místě u zákazníka.
Basic Warranty - Next Business Day: U dílů CRU (Customer Replacable Units) opraveno druhý pracovní den dodaním potřebného dílu kurýrní službou. U dílů FRU (Field Replacable Units) opraveno druhý pracovní den servisním technikem. Podmínkou je zadání opravy do 16:00 pracovního dne.
ProSupport and Next Business Day On-Site Service: Podpora SW produktů dodaných se zařízením Dell. U dílů CRU může zákazník požadovat opravu servisním technikem.Podmínkou je zadání opravy do 16:00 pracovního dne.
ProSupport and 4hr Mission Critical: Do 4 hodin od ukončení diagnostiky je technik s potřebným náhradním dílem u zákazníka.


Další detaily o Dell servisních podmínkách naleznete na Partnerském portálu v sekci Služby


DNS E-news